De Vries in Business - Visual Identity
Voor De Vries in Business ontwikkelden we de visuele identiteit. Het bedrijf is met haar diensten van toegevoegde waarde voor de opdrachtgever. Deze doelstelling is verwerkt in het beeldmerk, de tagline en de huisstijl.
Eigen-wijs
De combinatie van onderkast en kapitalen in het logo geven het eigen-wijze, flexibel en dynamische DNA van het bedrijf weer. De vorm van woord ‘IN’ waar ook de betrokkenheid uit spreekt, bestaat uit twee elementen die het teamwerk van opdrachtgever en organisatie symboliseren en de plus van de meerwaarde, het Griekse cijfer twee. Deze vorm is afwijkend van kleur en valt als eerste op in het beeldmerk. Hiermee ligt de focus op de dienst en het DNA: het interimwerk; functioneren binnen bestaande organisaties en het pro-actief handelen samen met de opdrachtgever. De blauw groene tint is een tertair gemengde kleur die afwijkt van standaard en in combinatie zorgt voor een fris totaalbeeld, passend bij de zienswijze van werken.
De Vries in Business biedt verschillende diensten aan zoals onder andere:
Parttime Management: Voor ondernemers die behoefte hebben aan extra ondersteuning op het gebied van financieel of algemeen management, biedt De Vries de mogelijkheid om als parttime manager op te treden. Dit helpt bedrijven om zich te focussen op strategische beslissingen en groei, terwijl de dagelijkse managementtaken professioneel worden opgepakt.
Interim Management: In tijden van verandering of bij tijdelijke uitdagingen, kan De Vries fungeren als interim (financieel) manager. Dit is vooral nuttig voor bedrijven die zich in een groeifase bevinden of wanneer er behoefte is aan een tijdelijke invulling van een managementrol.
Advisering: Naast management biedt De Vries ook adviesdiensten aan, waarbij ondernemers kunnen sparren over belangrijke onderwerpen zoals financiering, reorganisatie en strategische planning. De focus ligt op het creëren van (meer)waarde en het verbeteren van de bedrijfsvoering.
Voor meer informatie: www.devriesinbusiness.nl